Kwas hialuronowy wywołuje produkcję kolagenu i elastyny oraz jest odpowiedzialny za zdolność skóry do zatrzymywania wody. Zawartość kwasu hialuronowego decyduje o elastyczności skóry. W wieku około 40 lat jej poziom zmniejsza się o połowę. Po 60. roku życia pozostaje już tylko około 10% pierwotnej zawartości kwasu hialuronowego.

Efekty zastosowania kwasu hialuronowego są widoczne natychmiast po wykonanym zabiegu – zmarszczki zostają wygładzone, następuje poprawa napięcia skóry oraz opóźnienie procesu starzenia się skóry. Rezultaty utrzymują się od 10 do 14 miesięcy – okres ten uzależniony jest od indywidualnych predyspozycji Pacjenta.

Nasza filozofia zabiegowa to przede wszystkim uzyskiwanie pięknych zmysłowych, nie przerysowanych ust. Usta po zabiegu powinny się zachowywać naturalnie, pozwalając na pełną mimikę.

Zabiegi powiększania i modelowania ust to nasze zabiegi popisowe. W związku z dużą ilością wykonywanych zabiegów możemy zaproponować naszym Pacjentom indywidualne rozwiązania.

Czy zabieg jest bolesny? – godzinę przed zabiegiem miejsca, w które chcemy podać preparat smarujemy kremem, który zawiera środek znieczulający.

Wskazania kwasu hialuronowego:

• powiększenie ust
  • korekta ust i „lwiej” zmarszczki
  • bruzdy nosowo-wargowe
  • wypełnienie doliny łez
  • odmładzanie dłoni i dekoltu

Przeciwwskazania:

• ciąża, karmienie piersią
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym
  • skłonność do powstawania blizn przerostowych
  • stany zapalne skóry (opryszczka, trądzik)
  • nadwrażliwość na kwas hialuronowy
  • choroby nowotworowe

Uwaga! Odstęp czasowy między zabiegiem wypełniania zmarszczek, a innymi metodami odmładzania skóry (iniekcje toksyny botulinowej – Botox, laseroterapia, peeling chemiczny, mikrodermabrazja) powinien wynosić min. 3 tygodnie.

Objawy niepożądane

• zaczerwienienie, obrzęk
  • ból w miejscu wstrzyknięcia materiału – objawy te znikają w przeciągu 72 godzin
  • świąd w przypadku skóry wrażliwej